Ziggo Zakelijk wil haar marktpositie verder versterken. Om de medewerkers optimaal bij dit doel te betrekken, is het bedrijf een samenwerking aangegaan met de BOS (Business Opportunity School).
Ziggo Zakelijk wil meer actief worden in het zakelijk segment van Broadcast, Internet, Data & Telefonie. Het bedrijf wil deze groei onder andere realiseren door te investeren in zijn eigen verkoop apparaat en partners. BOS moet Ziggo de commerciële slagkracht verder te versterken. Ziggo Zakelijk koos voor BOS om binnen het bedrijf de omslag naar nog meer ‘oplossings- en vraaggericht adviserend verkopen’ te begeleiden. "Ziggo heeft hiertoe samen met BOS het ‘Ziggo Zakelijk Commercieel Talent’ programma weten te ontwikkelen, dat de commerciële medewerkers van Ziggo Zakelijk nog sterker, doeltreffender en slagvaardiger zal maken in het realiseren van hun commerciële doelstellingen”, aldus Robert van Laren, Ziggo Zakelijk relatiebeheerder en senior consultant bij de BOS.
Het ‘Ziggo Zakelijk Commercieel Talent’- programma is in augustus 2008 van start gegaan en loopt tot januari 2009.