Panasonic introduceert een vrijblijvende ‘Try & Buy’ actie om documentmanagement voor iedereen toegankelijk te maken. Daarmee reageert het bedrijf op de toenemende vraag naar oplossingen voor digitale documentverwerking. Door gratis een compleet ingerichte Invu-oplossing voor vijf gebruikers 30 dagen ter beschikking te stellen, kan men vooraf de voordelen binnen het eigen bedrijf ervaren. Panasonic’s ‘Try & Buy’ Invu-actie loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2008.
Joost van ’t Hullenaar, European Business Manager van Invu zegt: "Steeds meer organisaties zoeken naar oplossingen om invulling te geven aan ‘Het nieuwe werken’.
Om efficïent en effectief met elkaar te kunnen samenwerken in projectgroepen of virtuele teams, moeten alle documenten eenvoudig toegankelijk zijn en goed worden beheerd. Vooral grote organisaties hebben de aanzienlijke tijd- en ruimtebesparingen die met documentmanagement mogelijk zijn allang ervaren. Door elk bedrijf in staat te stellen om de voordelen van onze software zonder enige verplichting zelf te ervaren, verdwijnt een belangrijke toepassingsdrempel".
Henk Lemmens, Division Manager marketing & sales document van Panasonic zegt: "Tijdens de gesprekken met klanten en prospects krijgen wij steeds meer vragen over documentmanagement. Met het beantwoorden daarvan en een gerichte demonstratie zijn veel bedrijven te overtuigen, maar blijven er ook een aantal over die onze software graag enkele weken wil testen. Aan die behoefte komen wij dit najaar tegemoet met de Invu Try & Buy actie. Het grote verschil met de pilotprojecten en ‘proof of concept’ initiatieven van concurrenten is het feit dat men bij onze actie helemaal nergens aan vast zit. Dat kan makkelijk omdat de Invu-software zichzelf in de praktijk bewijst"!