Twinfield, aanbieder in online administraties, heeft Robert van Geenhuizen aangesteld als marketing coördinator. Van Geenhuizen wordt verantwoordelijk voor alle campagnes en reclame-uitingen van Twinfield.
Van Geenhuizens opdracht is het vergroten van de naamsbekendheid door middel van cross-media en multimedia projecten. Hij is afkomstig van reclame adviesbureau MUNTZ, waar hij als grafisch vormgever en fotograaf verantwoordelijk was voor het creëren en produceren van verschillende mediacampagnes voor grote accounts. Gelijktijdig was hij als contingentstaf pr en communicatie van het Nederlands contingent Scouting Nederland nauw betrokken de organisatie van de contingentsdag en Wereld Jamboree 2007.
André Kwakernaat, mede-oprichter en directeur van Twinfield: "Robert van Geenhuizen heeft ons geïmponeerd met zijn enorme veelzijdigheid en frisse blik op vormgeving. Daarom zijn we erg verheugd hem nu tot ons team te kunnen rekenen. Bedrijven kunnen tegenwoordig niet volstaan met een website en een advertentie hier en daar. Het is heel belangrijk dat bestaande en aankomende klanten via alle nieuwe media de naam Twinfield terug zien komen. Aansprekende campagnes horen bij dat concept. Van Geenhuizen wordt een van de belangrijkste motoren achter de nieuwe campagnes."