Net als in 2006 en 2007 is Paradigit door de consument van Nederland in 2008 gekroond met de titel Beste Winkelketen in de categorie Computerspeciaalzaken.
Op 6 oktober nam Paradigit deze prijs in ontvangst tijdens de Beste Winkelketen Verkiezing 2008, georganiseerd door Elsevier Retail. Ook in de gelieerde Vakjury Retail Jaarprijs is Paradigit de hoogst scorende computerwinkel.
Het winnen van deze prijs voor de derde achtereenvolgende keer is een unicum in de categorie computerspeciaalzaken. De klantgerichte aanpak die past bij het motto "Zorgeloos Genieten" gaf opnieuw de doorslag bij de rapportcijfers van 775.000 ondervraagde consumenten. In de retailmarkt is dit de hoogste onderscheiding in Nederland; voor Paradigit is dit een grote erkenning van haar klanten.
"De prijzen in 2006 en 2007 waren voor ons een extra stimulans om het in 2008 nóg beter te doen. We hadden immers de duidelijke bevestiging dat we op de goede weg zitten met onze formule, en dat moet je vasthouden en uitbouwen. Deze prijs laat zien dat we daarin geslaagd zijn en ik ben er enorm trots op!", zegt CEO Arjen de Koning.
Retail Directeur Bert Moens prijst de medewerkers van Paradigit. "Deze prijs laat zien dat onze klanten tevreden de winkel verlaten en daarna ook weer terug komen. Dankzij onze gemotiveerde medewerkers, zowel in de winkels als op het hoofdkantoor, konden we deze prijs winnen. En dat vind ik een prestatie van formaat."
Wat een topservice, geef ze nog meer prijzen. Even feedback op de echte service: Je laptop gaat kapot door een val en heeft een barst in het scherm. Nadat ik in oktober 2009 bij Computerland filiaal Den Haag langs ging om mijn laptop te laten repareren was mij belooft dat het ongeveer 2 a 3 weken zou duren voordat ik mijn laptop gerepareerd terug zou hebben
Na deze te hebben afgegeven, tien telefoontjes later en twee maanden later had ik nog geen offerte ontvangen. Toen nog een keer gebeld en ik kreeg via de mail de betalingsgegevens door. Na deze dezelfde week betaald te hebben kreeg ik een brief. Om nog even 65 euro extra te gaan betalen voor de verzendkosten (een fout van Computerland). Wat kan ik er aan doen dat ze mijn betaling niet snel genoeg verwerken. Toen bleek dat de laptop retour gestuurd was heb ik nog 25 euro voor het verzenden overgemaakt.
Na meer dan 4 maanden gewacht te hebben kwam eindelijk mijn laptop terug (inmiddels februari 2010). Kapot! Dus weer teruggebracht bij computerland. Waar mij werd medegedeeld dat er een nieuwe redelijke leveringstermijn ingaat omdat het een nieuwe reparatie betreft. Vreemd, want de oudere is niet goed uitgevoerd. Na 5 maanden zou je zeggen dat er een gepaste oplossing komt.
Nu inmiddels 5 maanden verder, geen laptop, telefoonkosten gemaakt, verouderde laptop, garantie die aan het vervallen is en dan te horen krijgen dat ze er alles aan doen.
Bedankt computerland namens mij en de andere gedupeerden:
http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/consumentenautoriteit-pakt-computerland-en-paradigit-aan
http://www.trustpilot.nl/review/www.computerland.nl
http://websitejudge.com/nl/internet/ict/computer-land.nl
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1317819
http://forum.fok.nl/topic/1244528
http://forum.fok.nl/topic/672889
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43089
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=198577
Tags: computerland, klachten, klantenservice, acer, dell, den haag
http://www.microfix.nl
Onafhankelijk en snel repareren AAN HUIS. Gratis diagnose en offerte.
Vaste prijzen en gratis verzekerd vervoer vanuit 470 punten in NL.
Misschien dit een mogelijkheid? Kost wel geld maar ook weer optimale beschikbaarheid van uw notebook.