Panasonic schakelt Chain Connection in om een aantal telemarketing werkzaamheden voor hen uit te voeren. Door de samenwerking krijgen account managers meer ondersteuning in hun acquisitieplan en relatiebeheer, waardoor de kwaliteit en effectiviteit van hun dienstverlening nog beter wordt.
Panasonic wil haar accountmanagers meer ondersteuning bieden door telemarketing in te zetten. Hierdoor is het de bedoeling dat accountmanagers meer tijd en armslag krijgen om meer bij hun klanten te zijn, met het uiteindelijke doel dat de dienstverlening verbetert. Chain Connection geeft deze service voor Panasonic gestalte.
Relatiebeheer
"Veel mensen zien telemarketing werkzaamheden alleen als die ‘lastige verkopers die rond etenstijd bellen’. Maar met serieuze telemarketing kunnen bedrijven wel degelijk een betere relatie opbouwen met hun klanten", aldus Hennie Jansen, directeur van Chain Connection.
Door telemarketing kunnen bedrijven hun accounts beter beheren en sneller inspelen op klantvragen. Bovendien zorgt goed uitgevoerde telemarketing voor een up-to-date klantenbestand. Bij Panasonic verzorgt Chain Connection onder andere de afspraken tussen de accountmanagers en de prospect/klant, en wordt de database up-to-date gehouden.
Waardevol contact
Het contact met de klant is een waardevol moment. Panasonic onderkent dat en wil graag een goede relatie opbouwen met de klant. Martin Beemer, manager marketing en planning document bij Panasonic: "Door dit, voor ons nieuwe medium om prospects/klanten te benaderen, verwachten wij dat onze sales-force een flinke efficiency slag kan maken. Natuurlijk zonder in te boeten aan kwaliteit. Onze verwachting is dat Chain Connection uitstekend ‘ onze’ kwaliteit kan bieden, hierdoor geven wij met een gerust hart de acquisitie van prospects/klanten uit handen".