De BAS Grandprix die op 28 september op het circuit van Zandvoort werd gehouden is volgens de organisatie zeer succesvol verlopen.
Door producten te kopen van o.a. ASUS, AMD, Microsoft, Samsung en Western Digital konden klanten zich kwalificeren voor de BAS Grandprix . Ruim 150 genodigden genoten, mede dankzij het heerlijke weer, van een uitgebreid actief en informatief programma. "Het persoonlijke contact met onze klanten is van groot belang," aldus Sharon Tan, commercieel directeur van BAS Distributie. " Door onze klanten beter te leren kennen zijn wij nog beter in staat om hen te ondersteunen bij de groei van hun business. De – speed to market- is voor ons beide essentieel. Hoe kun je dat beter verduidelijken dan door je klanten zelf plaats te laten nemen achter het stuur van een Lamborghini Gallardo?"
Al vroeg in de ochtend werden de gasten ontvangen door Michael Bleekemolen. Hij gaf de enthousiaste genodigden een aantal nuttige tips waarna deze verdeeld over diverse groepen deelnamen aan verschillende onderdelen: Lamborghini rijden, Formule wagen rijden, Slalomproef, meerijden met ervaren coureur, 4×4 in de Duinen en Quad rijden.
Het actieve gedeelte werd afgewisseld met informatiesessies van de hoofdsponsors.
Rond 18.30 uur werden de winnaars gehuldigd door de gridgirls en werd de BBQ ontstoken.