De afdeling Business Services van Copaco Nederland heeft nieuwe diensten aan haar mobility dienstenportfolio toegevoegd.
Daarmee is Copaco Nederland de eerste distributeur, die haar klanten een compleet pakket aan dienstverlening kan bieden voor wireless e-mail en devicemanagement-oplossingen voor alle merken smartphones. Nieuw in het dienstenportfolio van Copaco Nederland zijn trainingsmogelijkheden voor zowel de engineer van de reseller als voor de uiteindelijke gebruikers van de smartphones. Ook supportmogelijkheden voor mobility-oplossingen zijn toegevoegd aan het portfolio. Tot slot zijn de bestaande advies- en implementatiediensten verder uitgebreid en beter afgestemd op de behoefte van zowel de reseller als de eindgebruiker.
Complete dienstverlening mogelijk
"In de markt is veel behoefte aan technische kennis. Met ervaren en gecertificeerde consultants, engineers en projectmanagers kan Copaco Nederland de reseller direct voorzien van die technische kennis. Met het trainingsportfolio zijn wij vanaf nu ook in staat om resellers te trainen op mobility-gebied en de eindgebruiker te voorzien van praktische gebruikerstrainingen", aldus Harold Bax, business manager Communication Solutions van Copaco Nederland.
Boris Goddijn, business manager Business Services van Copaco Nederland, vult Harold aan: "Met de uitbreiding en verbetering van het dienstenportfolio speelt Copaco Nederland nog beter in op de behoefte van zowel de reseller als de eindgebruiker. Daarnaast kan de reseller bij ons ook terecht voor de benodigde hardware en software; ‘one-stop-shopping’ in optima forma".
Dienstverlening in vier stappen
Het mobility dienstenportfolio van de afdeling Business Services van Copaco Nederland is opgebouwd uit vier fases, te weten advies, implementatie, training en support. In de adviesfase ondersteunt Copaco Nederland de reseller met ervaren consultants bij het analyseren van de huidige IT-omgeving benodigd voor mobility en het geven van een gedegen advies aan de eindgebruiker. Tijdens de implementatiefase kent Copaco Nederland preconfiguratie- en engineeringdiensten, die ervoor zorgen dat mobility-oplossingen zoals Nokia Intellisync, Windows Mobile of Blackberry worden geïmplementeerd binnen de organisatie van de eindgebruiker.
Met een uitgebreid trainingsportfolio ondersteunt Copaco Nederland zowel de reseller als de eindgebruiker, met respectievelijk trainingen voor engineers en smartphonegebruikers. Dit trainingsportfolio wordt binnen afzienbare tijd verder uitgebreid met verkooptrainingen en trainingen voor de systeembeheerder van de eindgebruiker. Tot slot biedt Copaco Nederland supportmogelijkheden aan, om ook na de invoering van het mobility-traject de reseller en haar eindgebruiker optimaal te ondersteunen.