TOPdesk integreert het performance dashboard van het Nederlandse bedrijf Mirror42 in haar servicemanagementoplossing voor grote organisaties.
Met de nieuwe module Performance Monitor voor TOPdesk Enterprise hebben managers direct inzicht in hoe hun service-organisatie er voor staat. De module brengt de status en de trends van de afdeling in kaart aan de hand van een vaste set van 25 kritische prestatie-indicatoren. Ook levert de Performance Monitor rapportages over de prestaties van de service organisatie, variërend van het technisch beheer tot de servicedesk of SSC.
Voor TOPdesk is het de eerste keer dat het software gebruikt die het niet zelf heeft ontwikkeld. "Het performance dashboard van Mirror42 sluit zo goed aan op de analyse- en rapportagebehoeften van onze opdrachtgevers, dat de noodzaak om zelf een oplossing te ontwikkelen verdween", aldus Ramon van Leeuwen, Commercieel Directeur van TOPdesk. "Door de samenwerking met het Amsterdamse Mirror42 kunnen wij direct de module Performancedesk aan de gebruikers van TOPdesk Enterprise aanbieden. Wij verwachten dat de vraag naar deze module groot zal zijn."
Mirror42 merkt dat de populariteit van kritische prestatie-indicatoren snel toeneemt. "Steeds meer organisaties willen in één oogopslag inzicht hebben in de prestaties van hun organisatie", stelt Karel van der Poel, CEO van Mirror42. "Het performance dashboard met de 25 belangrijkste KPI’s geeft IT-managers direct een duidelijk beeld, waardoor zij onmiddellijk kunnen reageren op onverwachte wendingen."