NEC Philips Unified Solutions en Tiger Communications kondigen vandaag hun samenwerking aan en zetten gezamenlijk een uitgebreid portfolio van oplossingen voor de hotelbranche in de markt.
Door deze samenwerking versterkt NEC Philips haar positie in deze sector en kan zij hotels en hotelketens een bredere en meer geavanceerde keuze aan gespecialiseerde oplossingen bieden.
Tiger Communications is marktleider in Call Management oplossingen. Onder haar klanten bevinden zich onder andere hotels, universiteiten, gemeenten en financiële instellingen. Tiger Communications is gevestigd in Engeland en heeft kantoren in Belgie, Portugal, Griekenland, Dubai en Mexico.
"Dankzij NEC Philips’ uitgebreide netwerk van distributiepartners kunnen 200.000 hotels in Europa, Afrika en het Midden-Oosten gebruik maken van de bewezen en technisch hoogstaande communicatieoplossingen van NEC Philips, aangevuld met de PMS (Property Management Systeem) interface en call accounting van Tiger Communications," aldus Simon Udell, Global Hospitality Solutions Director bij Tiger Communications. "Deze samenwerking vergroot ons marktbereik aanzienlijk en biedt klanten een bredere keuzemogelijkheid".
Kees van Donk, Director Hospitality EMEA bij NEC Philips voegt toe: "Met de rijke functionaliteit van de middleware van Tiger, kunnen we onze partners en eindklanten nu ook een gemakkelijk te implementeren oplossingen voor de hotelbranche bieden".