Hybris heeft zijn product communicatie platform met de introductie van Print Suite 3.1 ‘verjongd'. Deze suite vereenvoudigt het ontwerp en de ontwikkeling van printcatalogi. Daarnaast wordt de samenwerking met externe dienstverleners makkelijker.
De nieuwe Print Suite 3.1 van Hybris is geüpdatet en bevat alle aanbevelingen van ‘pilot' klanten die de bètaversie hebben getest. Deze aanpassingen vereenvoudigen het beheer en de ontwikkeling van publicaties. Productmanagers kunnen vanaf nu losse cataloguspagina's ontwerpen door de ‘drag en drop' mogelijkheid en aanpassingen maken met de muis. Verder kunnen tabellen sneller en eenvoudiger worden gemaakt met de nieuwe tabel-editor.
Een ander voordeel van de nieuwe versie is dat alle lay-outs, configuraties en instellingen centraal worden opgeslagen op het Hybris-systeem. De gebruiker heeft toegang tot het systeem vanuit elke willekeurige werkplek. Dit is een belangrijk voordeel voor productprocessen bij catalogi – bijvoorbeeld voor externe dienstverleners voor de lay-out en voor interne medewerkers voor de inhoud – aangezien het ontwerpen wordt versneld vanwege de eenduidige toegang.
Daarnaast kan productinformatie direct in Adobe InDesign worden geëxporteerd. Lay-outs van catalogi kunnen direct vanuit Adobe InDesign worden geïmporteerd en ingezet voor het automatisch verzamelen van pagina's in de Hybris Print Suite 3.1. Dit vereenvoudigt en versnelt het maken van catalogi en andere geprinte producten zoals product- en prijslijsten en handboeken. Ook is het mogelijk om gerichte informatie uit te wisselen met InDesign.