Infor maakt de details bekend van een rekruteringscampagne voor channel partners in EMEA teneinde het aantal resellers en system integrators fors te verhogen.
De campagne is erop gericht het aantal Infor-partners in Europa, het Midden-Oosten en Afrika aanzienlijk te vergroten. Aansluitend op de jaarlijkse EMEA partner conferentie in Marbella van 3 september aanstaande zal er een serie road-shows volgen.
De rekruteringscampagne bouwt voort op Infor’s recente successen in het resellerkanaal met in het afgelopen jaar meer dan 350 nieuwe klanten in EMEA. De omzet uit dit kanaal vormt 18 procent van het totaal aan licentie-inkomsten in deze regio.
Om ook in het komende boekjaar een voortdurende groei te realiseren, is Infor op zoek naar zowel resellers als system integrators, die de verkoop kunnen stimuleren van zijn Enterprise Resource Planning (ERP), Supply Chain Management (SCM), Warehouse Management (WMS), Enterprise Asset Management (EAM), Human Capital Management (HCM), Expense Management (EM), Performance Management (PM) en Financial Management (FM).
"Infor is de tiende grootste softwareonderneming ter wereld en heeft een aantal van de beste oplossingen in de markt verworven waardoor we channel partners ‘bewezen’ oplossingen voor hun klanten kunnen bieden", zegt Jean-Philippe Pommel, vice president EMEA Channels en Alliances bij Infor. "Bij het rekruteren van nieuwe partners richten wij ons duidelijk meer op kwaliteit dan op kwantiteit. We willen niet per se 1000 nieuwe partners aantrekken wanneer de kans bestaat dat daar ook mindere partijen tussen zitten. We geven de voorkeur aan een geringer aantal partners, maar die wel op één lijn zitten met onze producten en onze bedrijfsfilosofie.
Neem voor meer informatie over de road-shows en de rekruteringscampagne contact op met claude-henri.weiller@infor.com