Kaspersky Lab USA, onderdeel van de toonaangevende leverancier van internetbeveiligingsoplossingen voor bedrijven en consumenten, kondigt aan haar managementteam te versterken met de komst van Justin Priestley als Senior Vice President Consumer Sales. Met de overstap van Symantec naar Kaspersky brengt Priestley meer dan tien jaar ervaring in de beveiligingsmarkt met zich mee en zal hij de leiding over de retailverkoop in de USA op zich nemen.
Bij Symantec, heeft hij onder andere de functie van Vice President Consumer Sales USA vervuld. Tevens heeft hij bij Symantec aan de grond gestaan van de opbouw van Symantec’s detailhandel in Latijns-Amerika. Daarvoor werkte Priestley al Senior Sales bij Artisoft en Ingram Micro.
In minder dan twee jaren is Kaspersky in Noord-Amerika omhooggeschoten naar de nummer 3 positie in de consumentenelektronica en detailhandel voor office supply (Bron: NPD Group). Met de komst van Priestley verwacht men dit marktaandeel nog verder uit te breiden in Noord-Amerika. "De ervaring die Justin Priestley heeft is niet op waarde te schatten. Hij heeft al bewezen een significante toevoeging te zijn aan ons team en zal een zeer belangrijke uitvoerder zijn bij de continuatie van de groei van onze bestaande retailhandel en uitbreiding naar nieuwe kanalen van distributie. We zijn zeer verheugd iemand van zijn kaliber van deskundigheid op beveiligingsgebied aan boord te hebben en verwachten een groot succes aangezien hij de leiding neemt over de nu al hard groeiende retailhandel." Aldus Steve Orenberg, President Kaspersky Lab USA.
Ook Justin Priestley is tevreden met zijn aanstelling: "Lettend op Kaspersky in mijn vorige positie, viel de sterke positie die het bedrijf heeft mij al op, zowel qua uitvoering als technologie. Ik ben opgewonden over de kans om Kaspersky’s consumentenproducten naar het volgende niveau te brengen in Amerika en om een nieuwe standaard voor de anti-malware markt neer te zetten met de lancering van versie 2009.