LogMeIn Rescue is nu beschikbaar via de Force.com AppExchange van Salesforce.com. LogMeIn Rescue stelt ict-professionals in staat de ondersteuning van de klantenservice te verbeteren en de eindgebruiker- en/of klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen.
LogMeIn Rescue geeft ict- en supportprofessionals de mogelijkheid van een SaaS-gebaseerde oplossing voor beheer op afstand; veilige, directe ondersteuning van de eindgebruiker – ongeacht plaats of tijd, voor zowel Windows-pc's als Macs en smartphones. Het helpt organisaties de klantgerichtheid, het beheer en de ondersteuning te verbeteren.
Met LogMeIn Rescue voor de Force.com AppExchange kan een LogMeIn Rescue remote ondersteuningsessie worden gestart vanuit elke ‘case' binnen Salesforce crm. Zodra de sessie is voltooid, worden de gegevens van die LogMeIn Rescue sessie automatisch opgeslagen in het gebeurtenissen logboek van de Salesforce crm case. Integratie van LogMeIn Rescue met Salesforce crm kan er voor zorgen dat de kosten worden verlaagd dankzij verbetering van de productiviteit van de ict-ondersteuning en door het bieden van een enkele, geïntegreerde opslagplaats voor alle activiteiten op het gebied van klantenbeheer.