LogMeIn Rescue is nu beschikbaar via de Force.com AppExchange van Salesforce.com. LogMeIn Rescue stelt IT-professionals in staat de ondersteuning van de klantenservice te verbeteren en de eindgebruiker- en/of klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen.
De toevoeging van LogMeIn Rescue aan de Force.com AppExchange maakt integratie van klantencontact en case management door middel van een op SaaS gebaseerde remote serviceondersteuning mogelijk. Het helpt organisaties de klantgerichtheid, het beheer en de ondersteuning te verbeteren. LogMeIn, Inc. is leverancier van ‘s-werelds meest gebruikte diensten voor connectiviteit en ondersteuning.
LogMeIn Rescue geeft IT- en supportprofessionals de mogelijkheid van een SaaS-gebaseerde oplossing voor beheer op afstand; veilige, directe ondersteuning van de eindgebruiker – ongeacht plaats of tijd, voor zowel Windows-PC’s als Macs en smartphones.
"LogMeIn’s SaaS-gebaseerde support tool is een perfecte aanvulling op Salesforce CRM", aldus Timothy Perry, directeur Customer Service van ShowingTime. "De mogelijkheid om direct en ‘op afroep’ hulp vanuit onze CRM-applicatie te kunnen bieden, breidt onze mogelijkheden uit om uitzonderlijke dienstverlening aan onze klanten te leveren. Dat is een van de belangrijkste zakelijke doelstellingen."
Met LogMeIn Rescue voor de Force.com AppExchange, kan een LogMeIn Rescue remote ondersteuningsessie naadloos worden gestart vanuit elke ‘case’ binnen Salesforce CRM. Zodra de sessie is voltooid, worden de gegevens van die LogMeIn Rescue sessie automatisch opgeslagen in het gebeurtenissen logboek van de Salesforce CRM case. Integratie van LogMeIn Rescue met Salesforce CRM kan er voor zorgen dat de kosten worden verlaagd dankzij verbetering van de productiviteit van de IT-ondersteuning en door het bieden van een enkele, geïntegreerde opslagplaats voor alle activiteiten op het gebied van klantenbeheer.
"We zijn blij deel uit te maken van de Force.com AppExchange," stelt Andrew Burton, VP of Products van LogMeIn, Inc. "Salesforce.com klanten zullen ongetwijfeld de mogelijkheden van LogMeIn waarderen om overal en altijd ondersteuning te bieden; direct geïntegreerd met hun contact- en case management-oplossing."
"Duizenden Salesforce CRM-klanten hebben partner applicaties via de AppExchange toegevoegd. Daardoor worden de voordelen van SaaS-toepassingen binnen hun bedrijf uitgebreid", vindt Clarence So, Chief Marketing Officer van Salesforce.com. "LogMeIn’s SaaS-gebaseerde support tool is een uitstekende aanvulling op Salesforce CRM. Het biedt directe ondersteuning vanuit de browser."
LogMeIn Rescue via de Force.com AppExchange kan vanaf nu worden geprobeerd en is beschikbaar via Force.com AppExchange op http://www.salesforce.com/appexchange/ .
Force.com platform en de AppExchange
Force.com (http://www.force.com/) vernieuwt de traditionele ontwikkeling, installatie en distributie van alle bedrijfstoepassingen als ‘platform-as-a-service’. Ontwikkelaars, klanten en partners kunnen gebruik maken van Force.com om eenvoudig een nieuwe generatie on-demand toepassingen te ontwikkelen en wereldwijd in te zetten als service. Force.com biedt de mogelijkheid dat toepassingen gemakkelijk kunnen worden gedeeld, uitgewisseld en geïnstalleerd met een paar simpele klikken via de Force.com AppExchange. Daardoor is er de mogelijkheid dat alle innovatie die Force.com bekend maakt gemakkelijk worden gedistribueerd naar de gehele ‘on-demand’ gemeenschap.
De AppExchange economie blijft groeien, met duizenden klanten die applicaties installeren via de Force.com AppExchange. Klanten van alle groottes kunnen snel en eenvoudig Salesforce uitbreiden met aanvullende on-demand bedrijfstoepassingen die beschikbaar zijn via Force.com AppExchange, te vinden op http://www.salesforce.com/appexchange/.