Hille Vogel (foto) is aangesteld om de channel-marketing in EMEA te leiden voor Astaro, fabrikant van security-appliances. Zij versterkt het bestaande team met een channel-focus en moet Astaro krachtiger in de markt zetten.
De nieuwe directeur channel-marketing bij Astaro, Hille Vogel, is sinds 1 juli verantwoordelijk voor het uitbreiden van partnermarketing-activiteiten in EMEA. Ze rapporteert direct naar Arne Klein, vice president global marketing.
Zij werkte hiervoor onder andere bij Dialogic, een ip-wireless en videoleverancier. Klein is ervan overtuigd dat haar aanstelling zal zorgen voor een betere ondersteuning op gebied van marketing voor alle EMEA partners. Vogel heeft er zin in. "Een van mijn doelstellingen is om Astaro’s marketing te internationaliseren. We willen de merkbekendheid neerzetten in alle verkoopregio’s, meedoen aan tradeshows en it-evenementen. We gaan ook gezamenlijke marketingcampagnes doen met onze partners." Naast het klassieke marketing wil ze ook lead-generation introduceren en aantrekkelijke tools bieden aan partners zodat ze het portfolio van Astaro zullen promoten.
Astaro levert apparaten voor internetbeveiliging die makkelijk zijn in het gebruik. Met software, hardware en virtuele appliances is het portfolio van Astaro vrij uitgebreid. Het wereldwijde netwerk bestaat uit 2500 resellers, met 35.000 klanten in 60 landen. Astaro heeft kantoren in de VS en Duitsland en biedt gratis downloads op zijn website.