Software-maker Objectif Lune en distributeur Service2Sales zijn vanaf 30 juni geen partners meer. De relatie zou niet langer de gewenste resultaten leveren.
Zowel bij Objectif Lune als Service2Sales is er de afgelopen jaren een groot aantal wijzigingen geweest in het productportfolio, de organisatiestructuur en ook de marktbenadering om de wensen van de klanten in te vullen. Volgens Ronald Helmerhorst, managing director van Objectif Lune Benelux, levert het partnerschap echter niet meer de gewenste resultaten. Elders geeft Jan Peter Bolhuis, commercieel directeur van Service2Sales, aan dat de communicatielijnen niet helder genoeg zijn en dat de distributeur beter "naast" Objectif Lune functioneert dan "met" (Documentwereld.nl).
Continuïteit gegarandeerd
Objectif Lune softwaregebruikers die hun producten via Service2Sales geleverd kregen kunnen op continuïteit rekenen. Met een geldige OL Care overeenkomst kunnen ze voor support nu ook terecht bij Objectif Lune Benelux.
"Via de Objectif Lune webshop kunnen snel en eenvoudig licenties, OL Care, extra gebruikers en trainingen worden besteld. Het is mogelijk om bij bestelling aan te geven welke Alliance Partner (reseller) de commissie dient te ontvangen. De levering geschiedt dan direct, binnen 24 uur, op werkdagen", aldus formeel bericht van het bedrijf.
Voortgang Service2Sales
Service2Sales in Leusden is softwaredistributeur aan onder andere Canon- en Xerox-resellers. Een woordvoerder van het bedrijf geeft aan dat het einde van de overeenkomst met Objectif Lune geen indicatie is van de gezondheid van het bedrijf. Marco Vlaanderen, algemeen manager bij Service2Sales: "Het gaat juist goed met ons." CRN Nederland doet binnenkort een update met Bolhuis.