SNE, de Nederlandse distributeur van Data Management-concepten, heeft op 3 juli een zeer succesvol partnerevenement georganiseerd. Mede dankzij platinum sponsor NetApp en gold sponsors CommVault, Brocade, Exagrid en Plasmon zijn een zestigtal medewerkers van verschillende IT-resellers en –dienstverleners getrakteerd op een inhoudelijke én aantrekkelijke dag.
Tijdens het ochtendprogramma in het Dorint hotel Amsterdam Airport waren er diverse presentaties over het thema ‘Convergentie van data, applicaties en hardware’, die de aanwezigen een goed inzicht gaven in de trends in de markt voor datamanagement. Ook werd duidelijk gemaakt wat de ‘convergentie van data, applicaties en hardware’ aan kansen biedt voor de resellers. Tijdens de ochtendsessie reikte René Feijen, Sales Director van SNE, aan Centric IT Solutions de SNE Award voor Reseller of the Year uit en de prijs voor Accountmanager of the Year aan Peter van der Gun van Insign.it.
Na de lunch was er een spectaculaire middagsessie met ondermeer vluchten in oude Dakota- en Cessna-vliegtuigen. De dag werd afgesloten met een zeer geslaagd VIP-diner.
Victor Schmitz, VIP Channel Manager bij NetApp, dat SNE eerder deze maand beloonde met de Award voor Best Distributor of the Year, geeft aan zeer tevreden te zijn met de opzet van de SNE-partnerdag. "Ik heb het evenement als zeer positief ervaren qua opzet, opkomst en boodschap. Het sluit heel goed aan op het verhaal van concept distributie van SNE en daarmee ook op de rol die NetApp verwacht van haar distributeurs."
Guy Schefman, Manager Operations bij PQR, was ook aangenaam verrast door het programma dat SNE had samengesteld. "SNE heeft ons een goed evenement voorgeschoteld, waarbij wij als partner in staat gesteld zijn om eens in een andere omgeving de marktontwikkelingen te bespreken met leveranciers en met onze conculega’s. Ook was het bijzonder eens te mogen vliegen in een Dakota DC-3 uit 1944."
Inge Hesselink, Marketing Manager bij SNE, is verheugd te constateren dat resellers en leveranciers de partnerdag hebben weten te waarderen. "We hebben mogen vaststellen dat veel mensen er de gehele dag bij zijn geweest en ons hebben geprezen voor de mix van serieuze zaken en vermaak", aldus de Marketing Manager. "Het toont aan dat deze aanpak een goede manier is om zowél onze leveranciers áls onze klanten te bedanken voor de goede samenwerking."