MWA Intelligence (MWAi), speler in toonaangevende M2M (machine-to-machine) en M2P (machine-to-people)-oplossingen en -diensten, heeft vandaag bekendgemaakt een strategische partnership aan te gaan met Colour Image, een Managed Printing bedrijf met hoofdkantoor in Rotterdam.
MWA Intelligence heeft Colour Image B.V. benoemd als haar distributeur in de BeNeLux. Colour Image B.V. zal tevens de Enterprise Solution Suite integreren in haar Managed Printing aanbod specifiek voor de landen in de BeNeLux, met een sterke focus op grote corporate organisaties en internationale klanten.
Wereldwijd netwerk
Het strategische partnership samen met Colour Image B.V. is één van de eerste stappen die we nemen om onze distributiecapaciteit wereldwijd uit te breiden," zegt Michael T. Stramaglio, CEO en bestuursvoorzitter van MWA Intelligence, Inc. "Met ons wereldwijde netwerk kunnen wij onze vooraanstaande M2M oplossingen leveren aan onze Europese klanten. Deze recent ontwikkelde infrastructuur biedt ons de mogelijkheid om de snelheid van inspelen op de markt en klantentevredenheid te verhogen in het hart van Europa."
Toonaangevende oplossingen
"MWAi is marktleider in het leveren van toonaangevende technologie aan de printers/ copiers-industrie en heeft de klantenservicediensten revolutionair hervormd," zegt Willem Jan Bosch, algemeen directeur van Colour Image B.V. "Colour Image B.V. is verheugd om MWAi’s toonaangevende oplossingen te kunnen introduceren op de Europese markt teneinde onze businesspartners en klanten te faciliteren om significante voordelen te behalen."
Op afstand bedienbaar
De MWAi Intelligent Enterprise Solution Suite, bestaande uit onze op afstand bedienbare toepassingen voor Managed Print Services en automatiseringsoplossingen voor mobiele werkstations, biedt een totaalpakket M2M en M2P applicaties voor de Europese facilitaire markt. Eindgebruikers en fabrikanten/ leveranciers van printers en copiers zullen nu real-time toegang hebben tot bedrijfskritische informatie, inclusief tellerstanden, apparatuur status, onderhoudstips en tonervolumeniveaus. Daarnaast biedt het een breed spectrum aan bedrijfskritische diagnostische informatie waarmee een grotere operationele efficiency en verbeterde klantenservice kan worden behaald. Europese klantenserviceteams hebben nu de mogelijkheid om real-time inzicht te hebben in de status van apparatuur via hun mobiele apparaten, overal en op ieder tijdstip, teneinde kortere responstijden en verbeterde service-standaards te bereiken.