SCOPE marketing technology heeft een nieuwe release uitgebracht van de crm-oplossing SCOPE, Release 3.0.8. Gebruiksgemak en Customer Experience Management zijn de twee pijlers die de crm-softwareleverancier als uitgangspunt heeft genomen bij de ontwikkeling van Release 3.0.8.
Het datamodel van SCOPE biedt een uniek crm-platform dat geschikt is om zowel business-to-business als business-to-consumer te bedienen. De nieuwe features van SCOPE Release 3.0.8, zoals de HuishoudenWizard en Verkleurende kenmerken, maken SCOPE-crm in de B-to-C-markt.
SCOPE Release 3.0.8 biedt nieuwe gratis standaard functionaliteiten waar gebruiksgemak (sneller zoeken en invoeren) en datakwaliteit centraal staan. Het biedt meer ondersteuning voor het vastleggen van de relatiegegevens.
Met de SCOPE HuishoudenWizard zijn de normaal gesproken complexe handelingen aanzienlijk ‘versimpeld'. In de nieuwe release zijn kenmerken voorzien van een kleur waarmee de actualiteit direct te zien is. Een kenmerk dat verouderd is, verandert automatisch van kleur en waarschuwt op die manier de gebruiker.