iET Solutions en Navara hebben vandaag een wereldwijde samenwerking aangekondigd. Het betreft een OEM Overeenkomst waarbij iET Solutions een mobiele extensie aanbiedt op haar IT Service Management Solution (ITSM) gebruik makend van het Navara platform. Organisaties hebben nu de mogelijkheid om flexibel toegang te krijgen tot iET ITSM vanaf bestaande mobiele devies en waarbij op deze manier altijd en overal service verzoeken kunnen worden afgehandeld.
Anne Kelly, vice president Sales en Marketing iET Solutions: " IT managers kunnen nu vanaf hun eigen mobiele device de applicaties IT service management en IT infrastructuur management benaderen. De combinatie van het Navara platform en iET ITSM biedt klanten de mogelijkheid om de productiviteit van de IT afdelingen te verbeteren. Hierdoor kan er ook beter worden voldaan aan de afspraken in service level overeenkomsten door het draadloos volgen van service tickets. Met deze aanvullende functionaliteit onderscheidt iET ITSM zich nog meer van haar concurrenten".
"iET Solutions is een sterke speler in de service management software markt en wordt in diverse rapporten genoemd o.a. de recent verschenen Forrester Wave, die iET Solutions als leider in de zg. Small Enterprise markt. Ik ben er dan ook trots op dat zij voor ons platform hebben gekozen", aldus Elias Crum, vice president Navara.
De iET Solutions mobile service management applicatie is nu verkrijgbaar en zal wereldwijd verkocht worden.