Tijdens de “Global Salesmeeting FY 2009”, gehouden door FrontRange Solutions in Aptos, California, heeft zij forwardIT, haar Premier Elite Partner voor de Benelux, uitgeroepen tot Top Partner EMEA 2008.
forwardIT kreeg de award uitgereikt voor het leveren van uitmuntende oplossingen op het gebied van help- en servicedesk management. forwardIT was het vorige fiscale jaar (2007) al grootse partner van FrontRange Solutions in de Europese regio.
forwardIT is trots op haar award en ziet hierin, nu ook van leverancierszijde, een bevestiging dat de door haar gekozen weg van het bieden van gespecialiseerde totaaloplossingen, de juiste is. Eerder dit jaar werd, tijdens haar klantendag, ook al door de afnemers het vertrouwen in forwardIT uitgesproken.
Sinds haar oprichting heeft forwardIT er hard aan gewerkt om het vertrouwen van haar klanten te verkrijgen door, met een hele duidelijke focus, daadwerkelijk oplossingen op het gebied van Help- en Servicedesk Management te bieden. De producten van FrontRange Solutions, leverancier van software zoals HEAT Service & Support, IT Service Management, Lifecycle Configuratie Management en IP Communicatie Management, helpen forwardIT bij het leveren van genoemde totaaloplossingen.