Dimension Data is benoemd tot Cisco Unified Customer Voice Portal Advanced Technology Partner.
Met Cisco Unified Customer Voice Portal kunnen bedrijven geavanceerde zelfserviceapplicaties voor contactcenters realiseren. Klanten kunnen gebruikmaken van zowel spraak- als druktoetscommando’s om informatie op te vragen uit het contactcenter. Daarnaast kunnen ze het systeem gebruiken voor video-ondersteuning bij klantinteracties, zoals voor videocontactcenters, mobiele apparaten en kiosks.
Het Cisco Advanced Technology Provider-programma (ATP) is gericht op het selecteren van partners die oplossingen op basis van geavanceerde technologieën, zoals IP-contactcenters, op de markt kunnen brengen. Het programma kent een strenge selectieprocedure. Zo is Dimension Data op basis van zijn omvangrijke kennis van IP-contactcenteroplossingen en algemene expertise in contactcenters door Cisco gecertificeerd voor dit programma.
Dimension Data biedt op de Nederlandse markt al jaren geavanceerde IP-contactcenteroplossingen. De certificering tot Customer Voice Portal Advanced Technology Partner onderstreept de ervaring van het bedrijf in het stroomlijnen van IP-contactcenters.
Ton van Horsen, Managing Director Dimension Data Nederland: "Voor ons is de certificering een bevestiging van onze inspanningen. De Customer Voice Portal Advanced Technology Partner-status van Cisco is voor ons een bevestiging van onze expertise en betrouwbaarheid in de high-end Enterprise-contactcentermarkt. Deze certificering laat zien dat we blijven investeren en naar de toekomst kijken. Het bewijst meer dan eens dat onze inspanningen worden beloond en het stimuleert ons om onze klanten nog beter van dienst te zijn."