Als een van de voorlopers in de Nederlandse markt is VLC door CMS leverancier GX uitgeroepen tot Certified Partner.
GX is als web content management leverancier bezig met een indrukwekkende opmars, met als recent hoogtepunt een tweede plaats in het jaarlijkse ITCommercie overzicht. Met onder andere klanten als KPN, Reed Business, SNS, Weekbladpers, Menzis en SBS Broadcasting heeft GX bewezen een serieuze speler in de markt te zijn, met een onderscheidende visie op het creëren van ervaringsrijke websites.
VLC voldoet aan alle kwaliteitseisen
"VLC heeft sinds het begin van ons partnership laten zien in staat te zijn kwalitatieve oplossingen voor onze klanten te realiseren. Bovendien heeft VLC een groot aantal getrainde GX consultants, wat het belang van een goede kennis- en ervaringspool onderstreept", aldus Bart Heilbron, Commercieel Directeur bij GX. "Certified Partners voldoen aan onze zwaarste eisen, en zijn daarmee partners die wij van harte kunnen aanbevelen waar het de implementatie van ons CMS betreft".
Volgens Stef Lagomatis, Directeur bij VLC, komt de benoeming niet uit de lucht vallen. "Sinds april 2006 heeft VLC stevig geïnvesteerd in kennis en ervaring in de producten van GX. Wij zien dat GX een onderscheidende positie inneemt met een oplossing die sterk gericht is op de zich ontwikkelende markt. GX past bijvoorbeeld uitstekend bij de meer gedurfde en vooruitstrevende ideeën die bij sommige van onze opdrachtgevers leven".