Pegasystems introduceert een oplossing voor contact centers binnen de verzekeringssector. Het nieuwe framework, Customer Process Manager (CPM) for Insurance, biedt mogelijkheden die nodig zijn voor een efficiënte klantenserviceafdeling waar meerdere communicatiekanalen worden gebruikt, zoals (computer)schermen, scripts, processen, scenario's en regels die eenvoudig zijn aan te passen, zonder dat extra programmering noodzakelijk is.
CPM for Insurance van Pegasystems maakt gebruik van real-time keuze- en beslissingsmogelijkheden, waardoor bij contact center medewerkers altijd de juiste volgende stap op het beeldscherm verschijnt, afhankelijk van het klantverzoek. Dit bespaart zeer veel tijd en voorkomt onjuiste adviezen. Bovendien worden problemen nu veel sneller opgelost. `
Het framework integreert en verenigt alle klantgerichte processen en bestaande systemen tot een compleet klantoverzicht. Gegevens worden vastgelegd op basis van dialoog- en processtromen, die de prioriteit en het standpunt van de klant weergeven. De oplossing omvat zowel praktijkvoorbeelden uit de markt als bestaande, interne kennis. Medewerkers kunnen nu sneller en efficiënter reageren en anticiperen op de verzoeken van de klanten, evenals persoonlijke service verstrekken via de telefoon, het internet of per e-mail.
De oplossing van Pegasystems is ook uitgerust met tools voor effectievere cross- en upselling- activiteiten en voor beter gegevensbehoud. Zo kunnen campagnes worden opgezet met behulp van een eenvoudige wizard die automatisch zorgt voor de scripts, klachtenafhandeling en gedetailleerde rapportages.