Centric is door lezers van Computable uitgeroepen tot de beste ict-dienstverlener op het terrein van eHRM. Het bedrijf kreeg van lezers het gemiddelde rapportcijfer 6,8. Op plaats twee en drie staan Accenture en Deloitte met een gemiddelde van respectievelijk 6,4 en 6,3.
Centric is de populairste Nederlandse dienstverlener op het gebied van eHRM. Dat blijkt uit Computable’s jaarlijkse onderzoek naar het imago van ict-dienstverleners onder ruim tweeduizend Nederlandse ict-professionals en -managers. Accenture en Deloitte kwamen met een 6,4 en 6,3 op de plaatsen twee en drie.
Deze rapportcijfers kwamen tot stand door lezers van Computable om een oordeel te vragen over een aantal aspecten van de dienstverlening: kennis/knowhow, prijs, kwaliteit van de dienstverlening, betrouwbaarheid, nakomen van de tijdsplanning, binnen het overeengekomen budget blijven en manier van communiceren met klanten.
Binnen budget
Centric scoort binnen het deelgebied eHRM het hoogste rapportcijfer voor het vermogen om binnen het overeengekomen budget te blijven: de dienstverlener ontvangt voor dit aspect een gemiddeld rapportcijfer van 7,1.
Het imago-onderzoek werd uitgevoerd door TNS Nipo onder 2146 lezers van ict-weekblad Computable. Zij werden ondervraagd over het imago van de vijftig grootste ict-dienstverleners van Nederland. De selectie werd gemaakt door de financiële experts van het adviesbureau Mazars Berenschot.
De rapportcijfers
Klik op de tabel hiernaast voor het overzicht van de scores van de eHRM-dienstverleners op de deelgebieden kennis, prijs, kwaliteit, betrouwbaarheid, planning, kosten en communicatie.
waar kan ik het complete onderzoek vinden?