Comsys, specialist in interactieve telefonie, heeft Marc Breuking aangesteld als account manager. Binnen deze functie is hij verantwoordelijk voor het onderhouden van relaties met bestaande klanten van Comsys.
Daarnaast gaat Breuking zich toeleggen op het uitbouwen van het klantportfolio van Comsys Nederland in de segmenten overheid, gemeenten en gezondheidszorg. Hij heeft ruime kennis en ervaring in de telecombranche. Hij werkte onder andere voor Versatel, waar hij veelal key accounts begeleidde.
"Comsys is een ambitieus bedrijf. Het zeer vooruitstrevende Speechframe-platform zorgt ervoor dat wij snel kunnen inspringen op klantwensen, doordat we op dit platform zeer snel en gemakkelijk kunnen ontwikkelen", aldus Marc Breuking. "Ik vind het belangrijk om bij een organisatie te werken waar ik mezelf persoonlijk en professioneel kan blijven ontwikkelen en waar ook het product wordt doorontwikkeld. Comsys biedt mij deze mogelijkheid, omdat ik me zowel kan bezighouden met bestaande klanten als met new business. Het is voor mij een uitdaging om samen met het salesteam de aanwezigheid van Comsys in de aan mij toebedeelde segmenten verder uit te breiden. Ik zet mijn eerder opgedane kennis en ervaring hier graag voor in."