De EK-actie die McDOS de afgelopen maanden voor haar resellers heeft georganiseerd nadert vrijdag a.s. haar ontknoping. Maar er kan nu al gesproken worden van één groot succes, waarbij vele records reeds gebroken zijn.
Op maandag 16 juni reizen meer dan 20 relaties af naar Zwitserland om de wedstrijd Nederland-Roemenië bij te wonen. Nog opvallender is het dat nagenoeg alle actief kopende resellers in de prijzen zijn gevallen. Dit varieert van kleine prijsjes, zoals staatsloten en Milka chocoladepakketten tot beertenders, tenten en kaasfondues. De grote hoofdprijzen worden vrijdag 30 mei om 17.00 uur vergeven, want alle resellers maken immers nog kans op de "gepimpte" Oranje caravan en één van de vier Wildcards die recht geven op een ticket naar Zwitserland.
Stasiu Teunissen, marketingmanager McDOS: "Eén van de belangrijkste doelstellingen van deze campagne was om het bestelgedrag van het volledige resellerkanaal een stevige impuls te geven. Niet alleen de grote resellers moesten bereikt worden, maar ook de kleinere reseller of de starter. Door de laagdrempelige opzet van de actie was het voor iedere reseller haalbaar om prachtige prijzen te verdienen en zelfs een ticket voor een EK-wedstrijd in de wacht te slepen. We hebben dan ook een recordaantal nieuwe dealers mogen verwelkomen. Bovendien waren we voornemens dat de reseller kennis zou maken met een brede productenrange van alle deelnemende leveranciers. Met veel gerichte acties en originele prijzen, waaronder een bezoek aan het TV-programma Studio Voetbal van Jack van Gelder, zijn onze doelstellingen ruimschoots overschreden en kunnen we nu al spreken van een meer dan geslaagde actie".
De EK-actie duurt nog voort tot vrijdag 30 mei a.s.