SD Worx is al ruim 60 jaar HR-partner van zowel bedrijven uit het MKB als grote ondernemingen in Europa.
De organisatie helpt zijn klanten bij het uitbouwen van een evenwichtig en professioneel HR-beleid. De huisstijl van SD Worx heeft onlangs een grondige metamorfose ondergaan. Er is gekozen voor een nieuw logo en de website is compleet aangepast. De aanbieder van payroll en HR-diensten wil met het logo inspireren tot ‘result driven HR’. Daarnaast behouden de diensten van SD Worx uiteraard dezelfde hoge kwaliteit.
In een continu veranderende markt springt SD Worx – samen met zijn klanten – in op de laatste wijzigingen. Hierdoor houdt de organisatie zijn HR-expertise up-to-date en is SD Worx uitgegroeid tot een internationale HR-partner. In België is SD Worx al de belangrijkste aanbieder dankzij een geïntegreerd HR-aanbod voor verschillende doelgroepen.
Mark Bloem, directeur bij SD Worx, zegt: "SD Worx groeit en verandert mee met zijn klanten. We hebben gekozen voor een geheel vernieuwde huisstijl, omdat er enorm veel veranderingen binnen de organisatie gaande zijn en we onze internationale ambities hiermee verder willen onderstrepen. Een professionele nieuwe uitstraling is hierbij zeker belangrijk."