De PerformanceEdge Group van Aspect Software heeft Aspect Quality Management 2.8.1 op de markt gebracht. Dit softwarepakket voorziet in de functionaliteit voor gespreksopname en kwaliteitsmanagement van PerformanceEdge. De integratie met Aspect Unified IP en VoIP recording for Aspect CallCenter ACD biedt gebruikers geavanceerde recording en beheer op SIP-based VoIP of time-division multiplexing (TDM) telefonieplatforms.
Aspect Quality Management 2.8.1 bevat een connector om gesprekken en schermen van agents vast te leggen die gebruik maken van Aspect Unified IP 6.5 en hoger. Hierdoor zijn bedrijven in staat full-time call logging en rules-based recording te realiseren op basis van specifieke bedrijfscriteria, of on-demand ad hoc specifieke interacties vast te leggen. De registraties kunnen vervolgens worden afgespeeld en beoordeeld via de Aspect Quality Management interface. Bovendien ondersteunt Aspect Quality Management nu VoIP-based recording voor Aspect CallCenter ACD 9.1, inclusief full-time call recording en logging van SIP trunks en telefoons.
Met deze release krijgen klanten van Aspect meer zicht op klanteninteracties door een single recording oplossing voor meerdere platforms in te zetten, terwijl ze hun bestaande contact center infrastructuren intact laten.