Imation, leverancier van verwisselbare opslagmedia, heeft een nieuwe marketing- en communicatieorganisatie geformeerd. Imation voert naast het eigen merk onder andere Memorex en TDK. Met de versterkte marcom-organisatie vergroot Imation zijn marketing- en communicatieactiviteiten.
De nieuwe marcom-organisatie van Imation bestaat uit de volgende personen:
Branko Domic (36) is begonnen in de functie van ´EMEA Brand Manager Memorex / Imation´. Domic is in deze functie onder meer verantwoordelijk voor het uitvoeren van merkdoelstellingenen -strategieën op regionaal niveau en het aansturen van de ontwikkeling en lancering van nieuwe producten. Hij geeft leiding aan productmanagers, het marcom-team (waaronder de afdeling ´packaging´) en ´market research´. Hiervoor was Domic als ´EMEA Product Manager Magnetic´ verantwoordelijk voor de lijn van magnetische opslagproducten en verwisselbare hard disks. Sinds april 2002 is Branko Domic in dienst bij Imation. Voor zijn komst naar Imation was hij in dienst bij Heineken Brouwerijen.
Matthieu Valk (36) is benoemd tot ´EMEA Marcom Lead Memorex/Imation´. Valk gaat zich bezig houden met de coördinatie van het marketing-communicatie team en de vertaling van marketingplannen naar communicatie- en promotie-activiteiten.In zijn vorige functie op de afdeling ´packaging services´van Imation, hield hij zich bezig met het ontwerpen van verpakkingsmateriaal voor het retailkanaal van zowel Imation- als Memorexproducten in de EMEA-regio. Matthieu Valk is sinds oktober 2003 werkzaam bij Imation. Voor hij bij Imation op de loonlijst stond werkte Valk bij Oilily Cosmetics.
Nanda Kuiters (34) is sinds februari 2007 werkzaam als ´EMEA Marcom Coordinator Commercial Business´ binnen het Marcom-team. Binnen deze functie houdt zij zich bezig met de coördinatie van marketing- en communicatieactiviteiten in de zakelijke markt (B2B). Voordat Kuiters bij Imation in dienst kwam, werkte ze onder andere als Product Manager bij IT-distributeur Ingram Micro.