Tijdens de Microsoft Business Solutions Voorjaarsupdate op 19 mei aanstaande in Ermelo zal Microsoft Nederland de ‘Microsoft Business Solutions Partner Awards’ uitreiken.
De awards worden toegekend aan de meest succesvolle MBS-partners binnen de categorieën Best Win, Innovatie en Meest Klantgericht. Naast de uitreiking van de MBS Partner Awards zal Microsoft MBS-partners uitgebreid informeren over de laatste ontwikkelingen binnen MBS en het MBS-portfolio. Keynotespreker tijdens het evenement is Theo Rinsema, general manager van Microsoft Nederland.
In het huidige ERP- en CRM-landschap wordt veel van MBS-partners gevraagd. Door de stevige concurrentie is het belangrijk om je te onderscheiden. Met de Microsoft Business Solutions Partner Awards wil Microsoft de inzet, betrokkenheid, innovatiekracht en creativiteit van MBS-partners onder de aandacht brengen en de winnaars ten overstaan van alle partners op de MBS Voorjaarsupdate de erkenning geven die zij verdienen.
Partners kunnen deelnemen in drie categorieën: Best Win, Innovatie en Meest Klantgericht. Deze categorieën zijn tot stand gekomen in nauw overleg met verschillende MBS-partners. De categorie Best Win wordt een jaarlijks terugkerende categorie en betreft een wisseltrofee. De twee andere categorieën variëren van jaar tot jaar. Partners die willen meedingen naar een award hadden tot en met eind maart de tijd om hun cases in te sturen.
Een deskundige jury zal de ingezonden cases beoordelen. De jury telt naast specialisten van Microsoft drie onafhankelijke, vakinhoudelijke experts, namelijk Ruud Verduin (specialist op het gebied van CRM en klantgericht innoveren), Wim Beltman (voorzitter van de Sales Management Associatie (SMA)) en Arie van Deursen (hoogleraar Software Engineering aan de Technische Universiteit Delft). Tijdens de MBS Voorjaarsupdate zal de jury de winnaars per categorie bekend maken.
Meer informatie over de MBS Partner Awards en een overzicht van genomineerden is te vinden op: http://www.microsoft.com/netherlands/partner/productenoplossingen/businesssolutions/mbs_awards.aspx
De MBS Voorjaarsupdate, die de afgelopen jaren gemiddeld zo’n 350 bezoekers trok, staat dit jaar in het teken van ‘Get Ready for Growth.’ De focus ligt op samenwerken, netwerken en samen groeien, waarbij partners handvatten aangereikt krijgen om nog succesvoller als Microsoft Dynamics-partner te kunnen opereren. Daarnaast wordt inhoudelijk ingegaan op een aantal nieuwe Dynamics-producten zoals Microsoft Dynamics NAV 2009 en Microsoft Dynamics AX 2009. Microsofts visie op ‘Het Nieuwe Werken’ loopt als een rode draad door het programma en vormt tevens het thema van de keynotespeech van Theo Rinsema.