Alastair Mitchell van het Britse Huddle meent dat resellers aanzienlijke kansen in het sociaal netwerken fenomeen, dat volop aan de gang is, laten liggen. De markt voor sociale software voor het zakelijke segment is één van de snelst groeiende. Huddle is op zoek naar Nederlandse resellers die de sprong in die markt willen wagen.
Dat Huddle de Nederlandse markt ziet zitten heeft te maken met het gebrek aan concurrentie. Mitchell: "Ondanks de grootte en groei van de markt is Nederland momenteel een open speelveld, zonder belangrijke vendoren op gebied van sociale software."
Hij legt uit: "Huddle biedt SaaS-oplossingen en resellers hebben gelegenheid 30 procent en hogere commissie te verdienen zonder de kosten of middelen die nodig zijn voor hosting of ondersteuning van de software. De set-up kan binnen 24 uur na de verkoop plaatsvinden, met jaarlijkse contracten en de mogelijkheid inkomsten geleidelijk te laten toenemen."
Volgens Mitchell groeit Huddle 25 procent per maand, heeft wereldwijde referenties en is een belangrijke speller op SaaS-gebied. Huddle is beschikbaar in Frans, Duits en Engels en er zijn plannen om te vertalen in Nederlands als er eenmaal genoeg vraag is. Huddle’s kantoor is in Londen, van daaruit zullen Nederlandse resellers worden ondersteund.
Huddle heeft al een aantal Europese referenties, waaronder in Nederland (MarvellousMobile) en klanten in België, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Huddle kan verrekenen in euro’s en commissie direct naar de reseller uitbetalen in euro’s voor jaarlijkse pakketten. Resellers kunnen zich gratis registreren voor Huddle’s nieuwe partnerprogramma.
Mitchell: "We zouden heel graag de gelegenheid hebben om met Nederlandse resellers samen te werken. We geloven dat er enorme marktkansen zijn voor beide partijen. Geïnteresseerden kunnen e-mailen met partners@huddle.net
Op hun beurt kunnen resellers als ze eenmaal een contract krijgen aangeboden toegang krijgen in een Huddle werkplek voor partners waar marketing materialen, beeldmateriaal, marktinformatie en meer te vinden is.
Partners wordt gevraagd aan te geven wat de naam van hun bedrijf is, volledige contact gegevens, welke sector ze in werken en de services die ze bieden, de grootte van hun bedrijf, KvK nummer en hoeveel ze per jaar verwachten te verkopen.