Klantinteractie softwarespecialist Trinicom heeft Lisette Jochemsen-Besselsen (28) aangesteld als marketing manager. Zij wordt verantwoordelijk voor de strategische en operationele marketingcommunicatie, PR en branding, met als doel de aanwezigheid van Trinicom in de markt verder te vergroten.
Lisette Jochemsen-Besselsen heeft meer dan zes jaar marketingervaring in de ICT. Zo was ze verantwoordelijk voor corporate en brand marketing bij Baan en werkte ze als marketing manager Benelux bij Infor (voorheen SSA Global). Infor is één van de grootste leveranciers van branchespecifieke software ter wereld, met meer dan 70.000 klanten. Jochemsen was verantwoordelijk voor de marketing van een aantal productdivisies en voor de ontwikkeling van marketingactiviteiten als lead generatie, communicatie, online- en klantretentie programma’s.
Jochemsen over haar aanstelling bij Trinicom: "Trinicom is marktleider op het gebied van software voor het afhandelen van klantcontacten en heeft zeer goede referenties. Er wordt dit jaar opnieuw een sterke groei in het marktaandeel verwacht. Als marketing manager wil ik graag meewerken dit succes te continueren en de gewenste groei te realiseren. Ik zal mij richten op de uitbreiding en verder professionalisering van de marketingactiviteiten. Tevens heb ik als doel de naamsbekendheid van Trinicom te vergroten en het marktleiderschap te bestendigen."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl