Mproof, ontwikkelaar en leverancier van software voor onder meer it service management, servicedesk/helpdesk en selfservice, introduceert Clientele versie 2008. In deze versie van de servicesoftware is een aantal verbeteringen opgenomen, waaronder extra zoekmogelijkheden.
In Clientele versie 2008 van Mproof zijn de mogelijkheden voor computer telefoon integratie (CTI) verder uitgebreid, is de ordermodule geschikt gemaakt voor verkoop, inkoop en RMA's en kunnen gebruikers in notitie- en memovelden tekst in HTML-formaat typen en bewerken als een alternatief voor onbewerkte tekst. Met full text searching kan nu ook in de bijlagen worden gezocht en met criteriafilters kunnen persoonsgebonden of organisatiebrede sets van veelgebruikte zoekcriteria worden opgeslagen.
Ook het webportaal is vernieuwd. Er is gekozen voor Microsoft SharePoint-technologie en naast selfservice is het portaal vanaf versie 2008 ook geschikt voor fieldservice. De grafische weergave en gebruikersmogelijkheden zijn verbeterd en aangepast aan de nieuwste normen. Zo worden portaalgebruikers ondersteund met meldingsjablonen om meldingen sneller en foutloos te registreren, kunnen er bijlagen geüpload worden en is er standaard ondersteuning voor de ‘Key user' gebruikersrol.
www.mproof.nl