Brocade heeft een nieuw loyaliteitsprogramma, met incentives voor nieuwe en incrementele verkopen in concurrerende accounts, nieuwe accounts en nieuwe kansen in huidige klantaccounts.
Het nieuwe Brocade Enterprise Deal Registration Programma is ontworpen om investeringen die vooraf moeten worden gemaakt te beschermen. Hiermee hoopt Brocade ook dat partners zich kunnen richten op waarde toevoegen en nieuwe business aantrekken.
Het programma is in eerste instantie beperkt tot channel partners die Brocade 48000 Directors en de Brocade DCX(TM) Backbone verkopen. Na verloop van tijd zullen meer producten aan het programma worden toegevoegd, waaronder Brocade Host Bus Adapter (HBA), switch en file management producten en Brocade Professional Services.
Janet Waxman, vice president hardware channels en alliances bij IDC: "In het huidige concurrerende klimaat is het niet makkelijk om een winstgevende kanaalstrategie te ontwikkelen. Dit nieuwe dealregistratieprogramma is een krachtige toevoeging aan het Brocade-kanaal en complementeert de oem-strategie van Brocade." Het is namelijk zo dat channel partners Brocade kunnen verkopen in samenwerking met ongeacht welke Brocade oem-partner, en toch voordeel halen uit de incentives.
Het programma is zo ingesteld dat het partners motiveert nieuwe kansen te benutten. Ze ontvangen incentives voor de presales moeite die ze doen, dat kan bestaan uit extra korting, rebates om hun propositie te showcasen en/of hun presales-investering te dekken.
Verdere informatie staat op http://www.brocade.com.