XLAB, ontwikkelaar van zakelijke internetoplossingen, introduceert een nieuwe versie van ISL Light. Met dit product kunnen helpdeskmedewerkers op afstand ondersteuning bieden aan computergebruikers. Hierdoor kan volgens de leverancier tot 70% op de supportkosten bespaard worden.
Met het vernieuwde helpdeskprogramma ISL Light van XLAB kan het bureaublad van de pc of Mac van de eindgebruiker worden overgenomen. Verder kun je bestanden overzetten, aantekeningen maken en communiceren met spraak of beeld.
De verbindingen lopen via het ISL Online Netwerk, een wereldwijd network van servers die garant staan voor maximale betrouwbaarheid, beveiliging en prestaties.
Met een 1-jaars licentie kunnen klanten ISL Light inzetten, een computer op afstand benaderen met behulp van ISL AlwaysOn, met website-bezoekers of support-vragers chatten door middel van ISL Pronto, of een online-vergadering organiseren met gebruikmaking van ISL Groop.
Een gratis 15-dagen testversie van ISL Light is beschikbaar op www.islonline.com.