Tijdens de Telecommerce Dagen 2008 zal eGain op stand 3B024 van Voicetec aanwezig zijn. Gedurende deze contactcenter vakbeurs demonstreert eGain samen met andere partners van Voicetec de nieuwste technologieën om het contact center vorm te geven.
Een groot aantal bedrijven kampt met vragen die betrekking hebben op bereikbaarheid, snelheid en kwaliteit van respons en de daarmee samenhangende kosten. Het contact center is uitgegroeid tot een multichannel interactiecentrum waar bedrijven en klanten elkaar ontmoeten. Professionele oplossingen zorgen ervoor dat de prestaties stijgen en de kosten dalen. Selfservice, chat, sms en zogenaamde customer interaction hubs zorgen er met gerichte informatievragen voor dat consumenten sneller op de juiste plek terecht komen.
Tijdens de Contactcenter Vakbeurs van TCD laten eGain en Voicetec u kennis maken met de meest recente oplossingen van eGain.
De TCD 2008 vindt plaats op dinsdag 22, woensdag 23 en donderdag 24 april in de Jaarbeurs Utrecht; openingstijden op dinsdag en woensdag van 10.00 tot 17.00 uur, op donderdag van 10.00 tot 16.00 uur.
Registreren voor gratis toegang kan op www.voicetec.nl, TCD logo