VANAD Contact Centers heeft deze maand haar verkoopteam met twee nieuwe medewerkers uitgebreid.
Maurits Reuter (26) en Mariska van der Staaij (24) gaan de huidige verkoopmedewerkers ondersteunen. "Uitbreiding van ons verkoopteam is cruciaal als wij onze ambities verder willen realiseren", aldus Commercieel Directeur Arthur Nederlof van VANAD Contact Centers.
Maurits Reuter werkte voor zijn aanstelling bij VANAD Contact Centers voor de Werkgeversvereniging voor de Facilitaire Callcenters (WGCC). Daar leerde hij de branche kennen als een aansprekende en uitdagende sector. "Ik was op zoek naar een nieuwe commerciële uitdaging, dus de overstap naar een facilitair contact center was voor mij logisch." VANAD Contact Centers sprak hem direct aan. "Ik wil graag onderdeel uitmaken van het hechte en enthousiaste team dat VANAD Contact Centers uitstraalt. Verder vind ik het leuk te werken voor een relatief jonge en ambitieuze organisatie. Mijn uitdaging is om nieuwe projecten voor VANAD Contact Centers binnen te halen en daarmee de gewenste groei te realiseren."
Mariska van der Staaij is een exponent van de ‘Jij bent Fantastisch!’-cultuur van VANAD Contact Centers, waar ontwikkeling één van de kernwaarden is. Zij begon in 2006 als agent, naast haar studie Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam (UvA). In de anderhalf jaar die volgden werkte zij zich op tot Coaching Star (Teamcoach) en volbracht ze haar afstudeeronderzoek bij VANAD Contact Centers, waarin zij onderzoek deed naar het imago van contact centers op de Nederlandse arbeidsmarkt. "De mate waarin medewerkers zich met een bedrijf identificeren is doorslaggevend voor de aantrekkelijkheid om voor te werken. Hoe hoger de identificatie, hoe hoger de aantrekkingskracht op de arbeidsmarkt."
Van der Staaij kan zich, net als veel van haar collega’s, uitstekend identificeren met de kernwaarden van VANAD Contact Centers. "Mijn eigen normen en waarden sluiten naadloos aan bij deze kernwaarden. Het is een fantastisch bedrijf waar ik na mijn studie graag blijf werken." Parallel aan de unieke FORWARD-formule die VANAD Contact Centers in haar bedrijfsvoering hanteert, heeft Van der Staaij zich ten doel gesteld het facilitaire contact center verder vooruit te helpen. "Ik wil de komende jaren vaste relaties creëren met onze bestaande klanten en daarnaast zorgen voor new business."
Met Reuter en Van der Staaij wordt het Salesforce team – zoals het verkoopteam bij VANAD Contact Centers wordt genoemd – in één klap verdubbeld. Voor de komst van de twee nieuwe medewerkers lag de verkoop in handen van Paul Sevinga en Commercieel Directeur Arthur Nederlof. Laatstgenoemde is verheugd over het aantrekken van twee nieuwe medewerkers. "Met deze twee kanjers ben ik er van overtuigd dat wij onze ambitieuze groeidoelstellingen verder kunnen realiseren." Het nieuwe Salesforce-team gaat zich in beginsel richten op de Nederlandse markt. "Voor onze Duitse vestiging gaan wij een vijfde Salesforce medewerker aanstellen, waarover wij later deze maand verdere aankondigingen doen", besluit Nederlof.