NEC Philips Unified Solutions introduceert versie 3.1 van zijn alles-in-één communicatiepakket Business ConneCT en breidt de markt daarmee verder uit.
In versie 3.1 zijn de Unified Messaging-mogelijkheden van Business ConneCT flink uitgebreid. Hierdoor ontstaat een ideale oplossing voor organisaties die de stap willen zetten naar Unified Communications. Mobiele medewerkers, met name die van organisaties die over een wat groter terrein (campus) verspreid zijn – denk aan ziekenhuizen, universiteiten, logistieke bedrijven enzovoort – profiteren van de mogelijkheid om berichten te verzenden naar draadloze telefoons (DECT of GSM). Instant Messaging tussen de verschillende Business ConneCT-clients zorgt ervoor dat collega’s die telefonisch in gesprek zijn, toch gewoon kunnen worden bereikt. Voor de operator is dit een manier om ongemerkt tussenbeide te komen in een gesprek, terwijl mensen die extern werken hiermee telefoonkosten kunnen besparen.
Nieuwe markten aanboren
Door de verbeterde schaalbaarheid ondersteunt Business ConneCT 3.1 nu maximaal 4000 toestellen, die allemaal door de operator kunnen worden gevolgd.
Business ConneCT kon al overweg met een groot aantal talen, waaronder Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Zweeds, Deens, Braziliaans en Chinees. Nu zijn daar Russisch, Catalaans en Portugees bijgekomen. Hierdoor worden nieuwe markten aangeboord en neemt de gebruiksvriendelijkheid toe.
De mogelijkheden van Business ConneCT voor contactcenters, die ervoor zorgen dat de medewerkers van het contactcenter over uitgebreide informatie over de beller en functies voor routes, wachtrijen en Interactive Voice Response (IVR) beschikken, zijn verder uitgebreid. Er is nu een wallboard beschikbaar waarop allerlei gegevens real time worden weergegeven, zoals serviceniveau, lengte van wachtrijen en wachttijden. Ook hiermee wordt de markt verder uitgebreid, bijvoorbeeld voor gebruik van het systeem als geavanceerd contactcenter.
Verfijnde mogelijkheden
Business ConneCT is een client-serverapplicatie op basis van de allernieuwste .NET-technologie voor optimale prestaties en flexibiliteit. Door een update van de technologie werkt Business ConneCT nu met .NET 2.0. Bovendien kunnen de Business ConneCT-clients nu ook worden gebruikt onder Windows Vista.
Business ConneCT 3.1 is beschikbaar voor het NEC Philips iS3000‑, 2000 IPS‑ en SV7000-platform en is momenteel beschikbaar voor alle EMEA-landen. De oplossing is eenvoudig en op een kosteneffectieve manier te implementeren, heeft modi voor drie typen gebruikers (gewone medewerker, operator en medewerker van een contactcenter) en werkt met één server, één database, één installatiepunt en één gebruikersinterface. Business ConneCT biedt het midden‑ en kleinbedrijf alle geavanceerde communicatiemogelijkheden die ze maar nodig hebben, bijvoorbeeld voor de afhandeling van gesprekken en informatie over die gesprekken, voicemail, telefoonlijsten, operatorfuncties en routering van gesprekken.
Tonko Wedda, regional managing director Benelux en Frankrijk bij NEC Philips, is zeer verheugd met deze belangrijke uitbreiding van de functionaliteiten van Business ConneCT: "Business ConneCT 3.1 is een volgende stap in het verbeteren van klantcontact en het vergroten van de bereikbaarheid van medewerkers. Bovendien wordt er bespaard op telefoonkosten. De geïntegreerde functies van Business ConneCT 3.1 garanderen dat elke oproep bij de juiste persoon terechtkomt; de eerste keer en altijd. Elke medewerker, waar hij of zij zich ook bevindt, is bereikbaar en kan tegelijk verder werken aan zijn of haar taken. De Business ConneCT 3.1 oplossing van NEC Philips wordt nu al verkocht in bijna alle leveringen en de reacties van onze klanten en partners zijn unaniem positief."