Samsung Benelux wil in 2008 zijn marktaandeel in de zakelijke markt voor mobiele telefonie vergroten. Het bedrijf heeft een business-to-business team opgericht dat zich richt op de zakelijke markt voor mobiele telefonie.
Samsung wil in 2008 haar marktaandeel in de zakelijke markt voor mobiele telefonie vergroten. Het bedrijf heeft een business-to-business team samengesteld, dat zich op de zakelijke markt richt. Samsung, dat na Nokia de tweede plaats bekleedt op de markt voor mobiele telefoons, wil die positie verstevigen.
De elektronicagigant wil met toestellen uitgerust met de besturingssystemen Windows Mobile en Symbian, gps en zakelijke diensten, de meest veeleisende en meest betalende klanten van de markt bedienen. Daarnaast biedt de leverancier een serie zakelijke toestellen die alleen in de primaire communicatiebehoeften voorzien, dus alleen om mee te bellen en te sms’en.
Pierino van der Burg is benoemd als key account manager en Jeroen de Rapper is aangetrokken als sales & marketing manager accessoires.