LinkedIn, ’s werelds grootste zakennetwerk, heeft WebAds Interactive Advertising gekozen als exclusieve sales partner. WebAds stelt adverteerders op de Nederlandse markt in staat om LinkedIn te gebruiken om met professionals te communiceren.
Kevin Eyres, Managing Director LinkedIn Europe: "LinkedIn heeft in de afgelopen tijd een sterke groei doorgemaakt. Wereldwijd maken meer dan 19 miljoen professionals gebruik van de website. LinkedIn is de belangrijkste website voor professionals om te netwerken en om productiviteit te verhogen, wij helpen professionals om beter, slimmer en sneller te werken. WebAds is de marktleider voor professionele uitgevers, waardoor we grote synergievoordelen zien en daarom hebben we WebAds gekozen als onze lokale sales partner in Nederland."
Tjeerd Kooij, managing partner WebAds: "LinkedIn is een zeer succesvol professioneel netwerk. Dat komt niet alleen door het voor gebruikers zeer interessante zakelijke netwerk, maar ook door de unieke structuur van LinkedIn, waardoor gebruikers keer op keer gewezen worden op relevante nieuwe contacten die zij soms al lang uit het oog verloren waren. WebAds beschikte al over een uitgebreid business-to-business netwerk. LinkedIn is daarop een waardevolle aanvulling. We kunnen adverteerders nu de mogelijkheid bieden om een brede groep professionals of een specifieke groep te bereiken en daarmee te communiceren."