Met het incentiveprogramma The Drive to Daytona stimuleert Colubris Networks zijn partners elk jaar om verkooprecords te breken. In 2007 was Kannegieter de winnaar.
Kannegieter behaalde in de Benelux resultaten die ver boven de doelstellingen uitkwamen. Het bedrijf wint met deze prestatie een reis naar Daytona, Florida, in de VS.
Colubris zet het incentiveprogramma in al zijn verkoopregio’s in. The Drive to Daytona dankt zijn naam aan het feit dat de winnaars op de plek van bestemming genieten van de beroemde jaarlijkse Daytona 500-race op de Daytona Speedway. Daarnaast mag de partner zelf een rondje rijden onder leiding van een medewerker van een van de beste autoracescholen ter wereld: Skip Barber Racing School.
"Partners zijn voor Colubris erg belangrijk. We willen ze dan ook het gevoel geven dat ze van grote toegevoegde waarde zijn voor Colubris en dat ze centraal staan in onze marktbenadering", zegt Harry Stevens, sales director EMEA bij Colubris. "Deze reis naar de VS is een welverdiende beloning voor de partner die zich zodanig inzet dat spectaculaire resultaten voor beide partijen behaald worden."