Ezwim, een Software-as-a-Service (SaaS) aanbieder van diensten om telecomkosten beheersbaar te houden en het service management te vereenvoudigen, heeft in 2007 een omzetgroei van 50 procent gerealiseerd ten opzichte van 2006. Dit betekent dat Ezwim 20 procent harder groeit dan de markt.
Ron van Valkengoed, CEO van Ezwim: "Deze cijfers geven aan dat bedrijven zich bewust zijn van de noodzaak om telecommunicatie op een professionele manier te managen. Zowel bedrijven als operators hebben behoefte aan een oplossing om telecomuitgaven inzichtelijk en beheersbaar te maken. Ezwim heeft zijn leidende positie op het gebied van Telecom Expense Management (TEM) in 2007 versterkt en uitgebouwd. Ons Software-as-a-Service model biedt klanten een concurrentievoordeel door middel van een schaalbare en complete oplossing die snel geïmplementeerd kan worden zonder initiële kosten."
De omzetgroei komt voort uit het binnenhalen van nieuwe klanten, zowel operators als multinationals, maar ook door het Pan-Europees uitrollen van contracten met bestaande klanten. Bovendien plukt Ezwim de vruchten van de recente internationale uitbreiding met een nieuw kantoor in Glasgow en de voortdurende uitbouw van het reseller kanaal.
Verder voorziet Van Valkengoed een aanhoudende groei omdat bedrijven de voordelen van het Software-as-a-Service model, zoals schaalbaarheid, beheer en onderhoud, steeds meer gaan onderkennen.