Mobillion, specialist op het gebied van mobiele en web 2.0-toepassingen en -diensten, heeft twee nieuwe medewerkers aangesteld binnen zijn salesteam. Roel Linssen is benoemd tot account manager en Carlo van Herwaarden tot new business developer op de sales- en marketingafdeling van Mobillion.
Carlo van Herwaarden
Carlo van Herwaarden is als new business developer verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling en verkoop van ‘social media solutions’ van Mobillion aan profit en non-profit organisaties. Het betreft de expertise en tools om de dialoog met klanten, consumenten en burgers aan te gaan. Een bekende markt voor Van Herwaarden, want na zijn studie interaction design, was hij tien jaar zelfstandig ondernemer van NTT interactive media en Gatenine, dat al een aantal jaar samenwerkte met Mobillion op het gebied van interactieve websites en marketingcampagnes.
"Mobillion is een no-nonsense club met veel technische kennis. Ook buiten de grachtengordel kun je tot briljante ideeën komen; je moet daarvoor creatief en pragmatisch zijn met een open blik en niet aflatende drang om te innoveren. Ik kijk er naar uit om Mobillion ook conceptueel op de kaart zetten", zegt Van Herwaarden.
Roel Linssen
Roel Linssen is aangesteld als account manager en zal Mobillion’s klantportfolio binnen de tak ‘mobile marketing & publishing’ verder uitbreiden. Samen met Van Herwaarden was hij hiervoor eigenaar van Gatenine. "Mobillion is een belangrijke speler op het gebied van mobiele marketing met veel kennis van de techniek en de markt. Ik zie een mooie uitdaging om een verdere versterking van Mobillion’s positie binnen de mobiele industrie te realiseren."
"Gatenine was altijd al een strategische partner voor Mobillion. We zijn erg blij met deze intensievere samenwerking, waarbij Gatenine is opgegaan in Mobillion", aldus Marc Schoutens, directeur van Mobillion.