ETC wil als value add distributeur haar resellers in de mkb markt inspireren tot business development.
ETC biedt met PowerPlay handvatten om haar partners en hun klanten toegevoegde waarde te laten ervaren en dit om te zetten in klinkende munt, aldus ETC. Met PowerPlay heeft ETC- naast het retailconcept- een nieuwe marktbenadering voor een speciaal segment.
ETC biedt met PowerPlay toegevoegde waarde door resellers te inspireren. Dit begint bij het benoemen van de thema’s waar het in zakendoen om gaat: ‘Meer business bij bestaande klanten’, ‘New Business’, ‘Moneymakers’ en ‘Hoger rendement’ en het stellen van de juiste vragen. Het zijn handvatten om o.a. nieuwe klanten binnen te halen, de conversieratio van offertes te verhogen en het rendement van projecten te vergroten. Hierdoor zullen eindklanten zelf om oplossingen vragen en het belang ervan inzien. PowerPlay biedt niet alleen een voorsprong op het gebied van kennis maar ook op prijs, support en onderscheidend vermogen.
Deelnemende vendoren binnen PowerPlay zijn: Acer, APC, F-Secure, Funkwerk, IGEL, Lexmark, Samsung, VMWare en Websense. Volgens Richard Slot, Brand Manager, zit de kracht van het concept in de diversiteit van de deelnemende vendoren. Zij bieden een mix van oplossingen, veelal complementair aan elkaar, waarmee de continuïteit van de business kan worden gewaarborgd.
ETC biedt ook de noodzakelijke ondersteuning op maat. Binnen het PowerPlay concept worden niet alleen trainingen, seminars en netwerkborrels georganiseerd, maar worden resellers ook aangemoedigd juist de kennis en vaardigheden van ETC in te zetten. Met het oog op win-win is ETC en haar partners niets te gek. Daarnaast geeft ETC 3x per jaar het PowerPlay Magazine uit en is er een bijbehorende website. Meer informatie over PowerPlay is te vinden op www.etcdistribution.nl/powerplay. Voor vragen kunt u ook naar PowerPlay@etcdistribution.nl mailen.