Ampreso Europe en TrialPay gaan samenwerken om webwinkels een nieuwe methode te bieden om omzetten te verhogen en conversies te verbeteren. De TrialPay betaaloptie optimaliseert conversies en maximaliseert omzet door al uw huidige marketing kanalen – geen extra werk of marketing activiteiten vereist.
Hoe TrialPay functioneert
TrialPay is een revolutionair betaalplatform die conversies rates aanzienlijk verbetert door het matchen van potentiele kopers met de merken van hun voorkeur. Met TrialPay maakt de webwinkel gebruik van de naamsbekendheid van haar adverteerders (bijvoorbeeld Blockbuster, FTD.com, Gap en The Wall Street Journal) om haar klanten te converteren. Door het sturen van bloemen van FTD of door het abonneren op The Wall Street Journal, krijgen klanten het product gratis. De adverteerder betaalt hiervoor een Cost Per Acquisition (CPA) aan de webwinkel die gelijk is, of zelfs meer, dan de normale prijs.
Webwinkels plaatsen de TrialPay betaaloptie overal waar klanten afhaken zonder aankoop, en op alle andere plaatsen waar ze de conversie willen verbeteren. Met TrialPay kunnen webwinkels:
– Extra omzet verdienen van huidige marketing initatieven
– "Gratis" en "trial" klanten omzetten in betalende klanten
– Loyalty verhogen door klanten een goede deal te bieden
– "Verloren" klanten converteren (abandoned carts, uninstall pogingen, etc.)
Wereldwijd
TrialPay biedt relevante, lokale aanbiedingen in alle landen. Het platform past haar aanbiedingen aan aan regionale verkooptrends en inkomenscategorie, en zorgt voor relevante en betaalbare aanbiedingen in elk land om een echt wereldwijd betaalplaform te kunnen bieden.
Deze methode maakt ook een einde aan problemen in regionale prijsverschillen die veel webwinkels hebben, door het nooit tonen van de werkelijke waarde van een aanbieding aan klanten.