Ezwim, een toonaangevende Software-as-a-Service (SaaS) aanbieder van diensten om telecomkosten beheersbaar te houden en het service management te vereenvoudigen, lanceert vandaag zijn Online Telecom Manager (OTM) service.
OTM is wereldwijd de eerste commerciële Electronic Bill Presentment Service die in een SaaS model aangeboden wordt. Deze service maakt het operators mogelijk om bedrijven de volgende services aan te bieden: elektronische facturen, geavanceerde telecom-analyses, splitsten van facturen in privé en zakelijk, kostenallocatie, en vloot management.
Ezwim’s OTM biedt operators een oplossing waarmee ze zich kunnen onderscheiden in de markt. OTM voldoet namelijk aan de behoefte van bedrijven om, met behulp van het internet, controle te krijgen over de telecom uitgaven. Verder biedt OTM alle voordelen van SaaS: een internet-service, dus snel en makkelijk in gebruik te nemen, lage Total Cost of Ownership (TCO), een managed service met een sterke Service Level Agreement (SLA), voortdurende verbetering van de service op basis van feedback van klanten. Bovendien is OTM naadloos in te passen in de bestaande infrastructuur van een operator en binnen drie maanden operationeel.
Jean-Marc Provost, Product Manager bij Ezwim: "OTM geeft operators de kans om nieuwe inkomsten te genereren door bedrijven geavanceerde kosten- en servicemanagement diensten aan te bieden. Tegelijkertijd kunnen ze hun operationele kosten drastisch verlagen door over te stappen van een papieren naar een elektronische factuur en door het Internet het eerste contactpunt te maken voor informatie en vragen over facturen. Ezwim ondersteunt meer dan 1 miljoen eindgebruikers en die ervaring maakt dat onze oplossingen de beste functionaliteit, prestaties, en Total Cost of Ownership bieden."
De lancering van de Online Telecom Manager volgt op Ezwim’s recente internationale expansie met een kantoor in Glasgow. Ezwim heeft zijn hoofdkantoor in Amsterdam – het kantoor in Glasgow is het tweede kantoor en zal Ezwim’s Britse klanten ondersteunen.