Vodafone Nederland heeft vandaag de benoeming bekend gemaakt van Bart Hofker (43) als Directeur Consumer Business Unit.
Hij volgt in deze rol Graeme Millar op die Vodafone heeft verlaten nadat zijn contract van 2 jaar was afgelopen. Bart Hofker zal op 1 maart 2008 beginnen en deel gaan uitmaken van het General Management Team van Vodafone Nederland.De heer Hofker brengt uitgebreide commerciële en marketing ervaring met zich mee. Nadat hij zijn studie Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit had afgerond, begon hij zijn loopbaan in 1993 bij KPN waar hij diverse senior marketing management functies bekleedde. Voor KPN werkte hij zowel in Nederland als ook in Tsjechië. In 2001 stapte hij over naar Nuon waar hij verantwoordelijk werd voor marketing in het retail segment. In zijn huidige rol als Commercieel Directeur, Nuon Retail is hij verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten in het retail segment met een jaarlijkse omzet van EUR 2,7 miljard. Tot zijn huidige portefeuille behoren onder meer de strategische planning en tarieven voor energie en verwante diensten. Over Vodafone Libertel B.V.:Vodafone is een van de grootste mobiele communicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van Vodafone Group, het meest toonaangevende communicatiebedrijf ter wereld met proportioneel 241 miljoen klanten in vijf continenten. De Vodafone Group heeft deelnemingen in het aandelenkapitaal van mobiele operators in 25 landen. Daarnaast heeft zij een samenwerkingsverband met netwerken in 39 landen.