Web content managementleverancier SDL Tridion en Molecular, een leverancier van digitale strategie, ontwerp en implementatie, zijn een strategische overeenkomst aangegaan die zich richt op de ontwikkeling van hoogwaardige digitale oplossingen voor wereldwijde organisaties.
Eindgebruikers willen niet stilstaan bij ieder component van hun internetstrategie en hoe alles in elkaar past. "Dat is ons werk," zegt Howard Kogan, president van Molecular. "Met de keuze voor SDL Tridion als partner zijn we er zeker van dat we onze klanten de beste gebruikerservaring bieden en hen klaarstomen voor succes op de wereldwijde marktplaats."
SDL Tridion ontving de hoogste notering in een recent Forrester onderzoek waarin WCM leveranciers werden geëvalueerd. "Sinds we bijna twee jaar geleden de Amerikaanse markt betraden, hebben wij bij multinationale organisaties een groeiende behoefte gezien om hun online aanwezigheid te consolideren en hun webglobalisatie mogelijkheden te verstevigen," aldus Erik Aeyelts Averink, president Products & Solutions bij SDL Tridion. "Ons partnerschap met Molecular is een wederzijdse commitment om onze klanten te helpen bij het behouden van hun concurrerende positie in de markt door een echte wereldwijde webstrategie te implementeren."
Molecular is sinds 1994 een pioneer op het gebied van e-business en verbindt digitale strategie, technologie, creativiteit en gebruikerservaringen om toegevoegde waarde te bieden gebaseerd op een technologisch-agnostische filosofie.
Ook overeenkomst met Amaze
Ook met Amaze is SDL Tridion een overeenkomst aangegaan. Als prefered supplier voor content management, verstevigen beide partijen hun jarenlange band. SDL Tridion en Amaze werkten al samen aan websites voor onder andere Toyota Marketing Europe, Archant, het grootste onafhankelijke mediabedrijf van Engeland, Greater London Authority, Advantage West Midlands en Atkins plc.