Check Point Software Technologies kondigt zijn nieuwe PureAdvantage-partnerprogramma aan, dat op 1 januari 2008 van start gaat.
Check Point PureAdvantage voorziet in kansen voor zowel grote als kleine distributeurs en resellers waarmee zij hun portfolio aan beveiligingsproducten en -diensten uit kunnen breiden. Het programma waardeert investeringen in kennis op het gebied van verkoop en techniek en biedt mogelijkheden voor het aanboren van nieuwe inkomsten. Het PureAdvantage programma beloont partners in het verkoopkanaal met aantrekkelijke kortingen op producten en gegarandeerde marges. Hierdoor kunnen partners de mogelijkheden optimaal benutten om nieuwe kansen te creëren in de snelgroeiende markt van netwerk- en databeveiliging.
"We zetten alles op alles om onze ruim 2000 gecertificeerde partners wereldwijd de beste hulpmiddelen aan te reiken om hun klantenbestand uit te breiden en hogere omzetten en winsten te behalen", zegt Arthur van Uden, country manager Benelux van Check Point. "Daarom versterken we onze partnerrelaties met extra investeringen en op maat gemaakte programma’s. We stroomlijnen onze processen met die van onze partners en brengen ons partnerprogramma op één lijn met onze PURE Security-strategie."
Check Point PureAdvantage breidt ook de marketingactiviteiten en -middelen uit met extra investeringen, lead generatie en het creëren van merkbewustzijn in de markt, ter ondersteuning van het verkoopkanaal.
Het PureAdvantage partnerprogramma voorziet onder meer in:
– Op maat gemaakte programma’s en certificeringen per marktsegment: Duidelijk omschreven partnerniveaus voor resellers en distributeurs ondersteunen hun omzetgroei met verschillende programma’s en aanbiedingen die het beste aansluiten op hun behoefte.
– Verbeterde beloning voor partners: Grotere beloning voor hogere programmaniveaus door een oplopend kortingsmodel, gewaarborgd margeprogramma en incentiveprogramma’s voor omzetgroei.
– Toegenomen marketingondersteuning: Eenvoudigere en snellere processen voor gezamenlijke marketingactiviteiten, een nieuw partner co-opsysteem en nieuwe gemeenschappelijke marketingcampagnes.
Met het succesvolle debuut van Check Point op de markt voor databeveiliging blijft het bedrijf haar productaanbod uitbreiden om ervoor te zorgen dat de nieuwste technologie en oplossingen beschikbaar zijn om bedrijfsnetwerken te beschermen. Als de enige ‘pure-play’ beveiligingsleverancier, bracht Check Point haar bekroonde partnerprogamma naar een hoger plan om zodoende resellers en distributeurs nog beter te ondersteunen bij het gezamenlijk uitdragen van Check Points PURE security visie.